SHRIMP FISHING SIMULATION NOCTILUCENT SOFT PRAWN LURE HOOKS BAIT ( UMPAN UDANG GETAH BERSAMA MATA KAIL) FEB 2017

Umpan Udang Getah
As salamualaikum dan selamat datang kepada semua pengunjung blog yang tak seberapa ni. Hari ni saya nak mengemaskini berkenaan stok barang memancing terbaru yang boleh didapati dalam bentuk set. Kepada yang berminat untuk mendapatkan stok umpan udang tak hidup atau umpan yang glow in the dark atau umpan getah alat memancing dengan harga yang murah atau tak berapa nak mahal , bolehlah hubungi saya disini atau whatsapp sahaja no 011-19962082.

Umpan Udang Getah

Antara warna yang boleh didapati dalam satu set ini ialah warna putih/hitam, oren/merah dan juga kuning/hitam seperti yang ditunjukkan dalam gambar. Setiap set ada 6 ekor udang dan setiap warna ada 2 ekor. Jadi dalam satu set akan ada 2 ekor udang hitam/putih, 2 ekor udang oren/merah dan 2 ekor udang kuning/hitam. Harga untuk satu set ialah RM27 tak termasuk kos poslaju kepada pelanggan.

Umpan Udang Getah
Jadi, kepada sesiapa yang berminat untuk mendapatkan barang memancing atau umpan udang getah yang murah atau tak berapa nak mahal ini untuk memancing, bolehlah whatsapp saya atau hubungi saya disini. Saiz udang ini lebih kurang 10cm. Kepada pengunjung yang ingin memberi sebarang cadangan, bolelah tinggalkan cadangan anda dalam ruangan komen dibawah. Kepada pengunjung yang ingin melihat barang lain yang dijual di sini juga bolehlah tengok di sini. Sekian terima kasih.

.

Share on Google Plus

About Sharifuddin

Jejaka yang suka gelak dan menggodek-godek.. Kadang-kadang jadi tikus baiki labu

2 comments:

  1. Wah memancing. Sepanjang hidup ni tak pernah lagi try gi memancing heheh.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Best2.. time ikan tarik lagi best.. 😁

      Delete